Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572) Dyrektor RZGW w Krakowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie zawiadamia o przekazaniu, zgodnie z właściwością, Prezesowi Wód Polskich, odwołanie spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, z dnia 27 grudnia 2024 r., od decyzji Dyrektora RZGW w Krakowie z dnia 20 grudnia 2024 r., znak: K.RUZ.4210.59.2024.BS, w zakresie punktu X Decyzji, w którym Organ zobowiązał spółkę PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. do partycypowania w kosztach utrzymania regulowanych potoków: cieku bez nazwy, lewego dopływu Łososiny w km 36+247 proj. LK; cieku bez nazwy, lewego dopływu Łososiny w km 37+863 proj. LK; cieku bez nazwy, prawego dopływu Łososiny w km 38+338 proj. LK; cieku bez nazwy, prawego dopływu Łososiny w km 41+573 proj. LK; dopływu z Sarek w km 34+764 proj. LK; dopływu Łososiny, cieku bez nazwy w km 35+579 proj. LK; koryta dopływu Łososiny, cieku bez nazwy w km 36+247 proj. LK; dopływu Łososiny, cieku bez nazwy w km 37+863 proj. LK; dopływu Łososiny, cieku bez nazwy w km 38+338 proj. LK; dopływu Łososiny, cieku bez nazwy w km 38+880 proj. LK; dopływu Łososiny, cieku bez nazwy w km 40+888 proj. LK; dopływu Łososiny, cieku bez nazwy w km 41+191 proj. LK; dopływu Łososiny, cieku bez nazwy w km 41+573 proj. LK; rzeki Łososina w km 38+064 proj. LK; rzeki Sowlinka, w km 43+830 LK, na odcinkach opisanych w punktach od IV do XIX niniejszej decyzji, w wysokości odpowiadającej wzrostowi kosztów utrzymania wód w związku z wykonaniem regulacji cieków w ramach realizowanej przez Spółkę inwestycji pn. „Rozbiórka,przebudowa, rozbudowa budowa obiektu budowlanego pn.: „Linia kolejowa nr 104 Chabówka – Nowy Sącz na odc. C1 od km proj. 34+366 (km istn. 34+493) do km proj. 44+866 (km istn. 45+900) wraz z infrastrukturą techniczną wzdłuż linii kolejowej nr 104 od km istn. 34+230 do km proj. 45+340 (km istn. 46+375) oraz budowa obiektu budowlanego pn.: linia kolejowa nr 622 Podłęże R401 – Tymbark od km proj. 40+886 do km proj. 43+183 wraz z infrastrukturą techniczną wzdłuż linii kolejowej nr 622 od km roj. 40+700 do km proj. 43+198”.
Liczba wyświetleń: 278