Szanowni państwo
Członkowie komisji
Na podstawie § 60 ust. 1, ust. 3 i ust. 7 uchwały Nr XXIX/278/2018 Rady Gminy Limanowa z dnia 6 września 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Limanowa (Dz. Urz. Woj. Mał. z 2018 r. poz. 6395) zapraszam na wspólne posiedzenie Komisji Finansów i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia i Pomocy Społecznej, Komisji Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Planowania Przestrzennego oraz Komisji Kultury, Sportu i Turystyki Rady Gminy Limanowa, które odbędzie się w dniu 11 marca 2024 r. /poniedziałek/ o godz. 13.30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Limanowa.
Tematem posiedzenia będzie:
- Otwarcie posiedzenia i przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
- zmian w budżecie,
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Limanowa,
- udzielenia dotacji na zakup wyposażenia do samochodu bojowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starej Wsi,
- udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Limanowskiemu z przeznaczeniem na wydatki bieżące związane z funkcjonowaniem w 2024 roku publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na linii komunikacyjnej Limanowa- Sarczyn- Limanowa,
- udzielenia dotacji dla Parafii pw. św. Antoniego Opata w Męcinie na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach I edycji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
- udzielenia dotacji dla Parafii pw. Znalezienia Krzyża Św. w Nowym Rybiu na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach I edycji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
- udzielenia dotacji dla Parafii św. Jana Ewangelisty w Pisarzowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach I edycji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
- udzielenia dotacji dla Parafii pw. św. Antoniego Opata w Męcinie na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach II edycji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
- udzielenia dotacji dla Parafii pw. Znalezienia Krzyża Św. w Nowym Rybiu na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach II edycji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
- udzielenia dotacji dla Parafii św. Jana Ewangelisty w Pisarzowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach II edycji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
- rozstrzygnięcia o nie wyodrębnianiu w budżecie Gminy Limanowa na 2025 r. środków stanowiących fundusz sołecki,
- przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Limanowa,
- wskazania wstępnych miejsc lokalizacji nowych przystanków komunikacyjnych przy drodze powiatowej nr 1610K: Limanowa – Świdnik,
- określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Limanowa oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,
- uchwalenia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Limanowa na 2024 rok,
- ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Gminy Limanowa, uczestniczących
w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach i ćwiczeniach,
- Programu osłonowego pn. „Korpus Wsparcia Seniorów” na 2024 r.,
- przekształcenia mieszkania chronionego treningowego w mieszkanie treningowe oraz określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w tym mieszkaniu.
- Omówienie projektu uchwały w sprawie uchwalenia statutów sołectw Gminy Limanowa.
- Sprawozdanie z realizacji zadań Gminy Limanowa z zakresu wspierania rodziny za rok 2023.
- Sprawozdanie z realizacji rocznego programu „Współpracy Gminy Limanowa
z organizacjami pozarządowymi w 2023 r.”
- Informacja o umowach najmu lokali użytkowych zawartych w roku 2023.
- Informacja o umowach dzierżaw działek zawartych w roku 2023 r.
- Informacja dotycząca wykazu działek przejętych w 2023 r.
- Wolne wnioski i zapytania:
- Zakończenie obrad.
Zaproszenie niniejsze stanowi podstawę do uzyskania zwolnienia z pracy na czas trwania posiedzenia zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2023 r. poz. 40/.
Przewodniczący Komisji Finansów i Rozwoju Gospodarczego
Pan Marek Borucki
Przewodniczący Komisji Oświaty, Zdrowia i Pomocy Społecznej
Pani Zuzanna Kolawa
Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska
i Planowania Przestrzennego
Pan Stanisław Sajdak
Przewodniczący Komisji Kultury, Sportu i Turystyki
Pan Andrzej Malinowski
Liczba wyświetleń: 404