Herb Gminy Limanowa Oficjalny serwis
Gminy Limanowa

TAURON - zmiana w funkcjonowaniu Punktu Obsługi Klienta w Limanowej

26.01.2021
Z dniem 01.02.2021 roku nastąpią zmiany w funkcjonowaniu Punktu Obsługi Klienta w Limanowej. Punkt będzie czynny 3 dni w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek, w godzinach od 8:00 do 16:00.
 
Zmiana w funkcjonowaniu punktu obsługi podyktowana jest znaczącym spadkiem ruchu klientów w kanale stacjonarnym. Klienci zbierają pozytywne doświadczenia w kontaktach elektronicznych, wygoda w załatwieniu sprawy, która nie zmusza klienta do wstawania z własnego fotela powoduje, że klient wraca do tego kanału, który wymaga od niego minimum wysiłku.
Zmiana funkcjonowania POK-ów nie wpłynie negatywnie na jakość obsługi klienta, ponieważ nie blokuje klientom dostępu do obsługi bezpośredniej, nadal mają możliwość skorzystania z kanału stacjonarnego. Zmiana jest działaniem wypośrodkowanym, pozostawiającym klientowi wybór kanału kontaktu.

 
 
/Tauron Obsługa Klienta -
Centrum Zarządzania Stacjonarnym Kanałem Kontaku
/

Liczba wyświetleń: 3311
Aktualności
Inne
Kultura
Oświata
Sport i turystyka
Biznes
Widżet Dostępności
Rozmiar Tekstu
1 Rozmiar Tekstu
Ustawienia tekstu
1 Odstęp między wierszami
1 Odstęp między paragrafami
1 Odstęp między literami
1 Odstęp między słowami
Czytelność tekstu
Wyrównanie tekstu
Filtry
Pomocne