Z dniem 01.02.2021 roku nastąpią zmiany w funkcjonowaniu Punktu Obsługi Klienta w Limanowej. Punkt będzie czynny 3 dni w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek, w godzinach od 8:00 do 16:00.
Zmiana w funkcjonowaniu punktu obsługi podyktowana jest znaczącym spadkiem ruchu klientów w kanale stacjonarnym. Klienci zbierają pozytywne doświadczenia w kontaktach elektronicznych, wygoda w załatwieniu sprawy, która nie zmusza klienta do wstawania z własnego fotela powoduje, że klient wraca do tego kanału, który wymaga od niego minimum wysiłku.
Zmiana funkcjonowania POK-ów nie wpłynie negatywnie na jakość obsługi klienta, ponieważ nie blokuje klientom dostępu do obsługi bezpośredniej, nadal mają możliwość skorzystania z kanału stacjonarnego. Zmiana jest działaniem wypośrodkowanym, pozostawiającym klientowi wybór kanału kontaktu.
/
Tauron Obsługa Klienta -
Centrum Zarządzania Stacjonarnym Kanałem Kontaku/
Liczba wyświetleń: 3311