REGULAMIN KONKURSU OFERT na wybór brokera ubezpieczeniowego dla Gminy Limanowa
I. DEFINICJE
Konkurs : należy przez to rozumieć postępowanie zmierzające do wyboru brokera ubezpieczeniowego, świadczącego usługi w zakresie dystrybucji ubezpieczeń zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. U. z 2019 r. poz. 1881) w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeń komunikacyjnych dla Gminy Limanowa i jej jednostek organizacyjnych.
Zamawiający : Gmina Limanowa; 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B.
Broker : należy przez to rozumieć osobę fizyczną lub prawną posiadającą wydane przez organ nadzoru zezwolenie na wykonywanie działalności brokerskiej.
Komisja : należy przez to rozumieć Komisją Konkursową powołaną przez Wójta Gminy Limanowa, działającą zgodnie z Regulaminem.
Zamówienie : należy przez to rozumieć umowę nieodpłatną (zgodnie z przyjętą na rynku usług ubezpieczeniowych praktyką) zawieraną między Zamawiającym a Brokerem, której przedmiotem są usługi w zakresie dystrybucji ubezpieczeń świadczone zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017r. o dystrybucji ubezpieczeń.
Oferent : Broker przystępujący do konkursu.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Do wyboru brokera ubezpieczeniowego stosuje się przepisy niniejszego Regulaminu Konkursu Ofert na wybór brokera ubezpieczeniowego, zwanego dalej Regulaminem oraz w sprawach nieuregulowanych przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 895) i ustawy z 15 grudnia 2017r.
o dystrybucji ubezpieczeń (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1881) oraz inne przepisy regulujące przedmiot umowy. Do Regulaminu oraz do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zmianami).
- Postanowienia regulaminu mają zastosowanie do prac Komisji w celu wyboru Brokera dla obsługi ubezpieczenia majątkowego, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjnego Zamawiającego.
- Konkurs ma charakter zamknięty, ograniczony i kierowany jest do brokerów ubezpieczeniowych w rozumieniu Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 roku o dystrybucji ubezpieczeń (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2210).
- Konkurs prowadzony jest bez prawa do odwołań.
- Konkurs prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci mogą przekazywać w formie pisemnej lub elektronicznie z zastrzeżeniem pkt 7.
- Dokumenty wymienione w pkt 8. przekazane elektronicznie winny zostać niezwłocznie przesłane w oryginale na adres Zamawiającego.
- Jeżeli Oferent przekaże wymagane przez Zamawiającego oświadczenia, wnioski i zawiadomienia oraz informacje elektronicznie i pisemnie, za datę ich złożenia przyjmuje się datę wpływu pierwszego dokumentu – dokument uważa się za złożony w terminie, jeżeli jego treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
- Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Oferentami w sprawach formalnych są: Kierownik Wydziału Organizacyjnego Grzegorz Krzak – [email protected], Inspektor Alina Sukiennik - [email protected], w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.
III. PRZEDMIOT I ZAKRES USŁUG OBJĘTYCH KONKURSEM
Przedmiotem zamówienia są usługi brokerskie świadczone na rzecz Zamawiającego obejmujące:
- identyfikację i analizę ryzyka ubezpieczeniowego związanego z działalnością Zamawiającego;
- wskazanie ryzyk, od których Zamawiający powinien się ubezpieczyć bezwzględnie, a od których dobrowolnie;
- analizę aktualnie posiadanych polis oraz przedstawianie propozycji programu ubezpieczeniowego, optymalnie dopasowanego do potrzeb Zamawiającego;
- opracowanie i przygotowanie, przy współudziale Zamawiającego, kompletnego opisu przedmiotu zamówienia oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia celem wyboru ubezpieczyciela Zamawiającego - zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i/lub wewnętrznymi regulaminami Zamawiającego oraz przedstawienie tych dokumentów do akceptacji Zamawiającego;
- przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne przy współudziale Zamawiającego celem wyboru ubezpieczyciela Zamawiającego;
- sprawdzanie poprawności polis wystawionych przez ubezpieczyciela;
- nadzór nad bieżącą obsługą ubezpieczeń posiadanych przez Zamawiającego;
- przeprowadzanie w imieniu Zamawiającego procedur związanych ze zgłaszaniem powstałych szkód, nadzór nad realizacją procedur odszkodowawczych, prowadzenie negocjacji z ubezpieczycielem, aż do momentu wypłaty odszkodowania, windykacja roszczeń objętych ochroną ubezpieczeniową, w tym również reprezentowanie Zamawiającego w sprawach spornych przed ubezpieczycielem i innymi osobami trzecimi;
IV. WARUNKI DOPUSZCZAJĄCE DO UDZIAŁU W KONKURSIE
- W Konkursie mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają poniższe warunki:
- prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą i posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności brokerskiej wydane przez organ nadzoru oraz są wpisani do rejestru brokerów ubezpieczeniowych;
- prowadzą nieprzerwaną działalność brokerską na polskim rynku ubezpieczeniowym od minimum 5 lat (licząc od dnia otrzymania zezwolenia do dnia ogłoszenia konkursu) i mają siedzibę w Rzeczpospolitej Polskiej;
- posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności brokerskiej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 18 maja 2018 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności brokerskiej, (Dz. U. z 2018 r. poz. 1085) o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż równowartość w złotych 1 250 618 EUR, w odniesieniu do jednego zdarzenia i 1 875 927 EUR w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki objęte są umową ubezpieczenia;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym niezbędnym do wykonywania prowadzonej obsługi Zamawiającego w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego, w tym posiadają odpowiednią komórkę do likwidacji szkód;
- są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie są Oferentem, w stosunku do którego ogłoszono upadłość;
- nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- nie złożyli nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego konkursu;
- posiadają doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, tj. zawarli umowę bądź zostało im udzielone pełnomocnictwo na świadczenie usług brokerskich z co najmniej dziesięcioma jednostkami samorządu terytorialnego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
- w okresie ostatnich trzech lat od dnia składania oferty nie zanotowali i nie zgłaszali do swojego ubezpieczyciela roszczeń osób trzecich związanych z prowadzoną działalnością brokerską (brak roszczeń oznacza usługi wykonywane właściwie)
- Z udziału w konkursie wykluczone są konsorcja brokerskie.
- Oferent jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału.
- Ocena spełniania warunków udziału w konkursie dokonana będzie na podstawie złożonych przez Oferenta dokumentów wyszczególnionych w rozdz. V wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
- W przypadku niespełnienia przez Oferenta podanych w pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału warunków jego oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała dalszej ocenie przez Komisję Konkursową.
V. DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY
- Formularz ofertowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do Regulaminu z uwzględnieniem zawartych w nim objaśnień.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru działalności lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności brokerskiej w zakresie ubezpieczeń wydane przez właściwy organ nadzoru.
- Zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do Regulaminu.
- Aktualna polisa (polisy) odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności brokerskiej zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 maja 2018 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności brokerskiej, (Dz. U. z 2018 r. poz. 1085). Kwota sumy ubezpieczenia podana w walucie innej niż EUR, zostanie przez Zamawiającego przeliczona na Euro wg średniego kursu walut obcych, ogłaszanego przez NBP z dnia opublikowania informacji o Konkursie na stronie internetowej Zamawiającego.
- Oświadczenie o braku roszczeń, które obciążają polisę w okresie 3 lat od dnia składania oferty.
- Wykaz osób zatrudnionych u Oferenta, legitymujących się zdanym egzaminem na prowadzenie działalności brokerskiej o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do Regulaminu.
- Wykaz postępowań, które Oferent przeprowadził w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których efektem był wybór ubezpieczyciela dla jednostki samorządu terytorialnego dla ubezpieczenia majątkowego – zgodnie z załącznikiem nr 4 do Regulaminu wraz referencjami.
- Wykaz jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów dla których wykonawca świadczył usługi pośrednictwa ubezpieczeniowego w zakresie ubezpieczeń.
- Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferenci prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferenci prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego oddziału ZUS odnoszące się do każdego ze wspólników, jak również dla samej spółki cywilnej, jeżeli jest ona płatnikiem składek na ubezpieczenie społeczne.
- Odpowiednie pełnomocnictwa – oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Oferenta.
- Wykaz przeprowadzonych likwidacji szkód i roszczeń w 2019 roku za pośrednictwem brokera na rzecz jednostek samorządu terytorialnego -zgodnie z załącznikiem nr 1 do Regulaminu.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
- Oferent w Konkursie składa tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Regulaminie. Oferta niezgodna z wymaganiami Regulaminu zostanie odrzucona.
- Oferta winna być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferta oraz wszystkie dołączone do niej dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w formie wydruku komputerowego lub inną trwałą i czytelną techniką.
- Formularz ofertowy, oświadczenia i wykazy winny być złożone w oryginale.
- Wszelkie dokumenty tworzące ofertę winny być podpisane przez osobę upoważnioną.
- Kopie załączonych dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” i podpisane przez osobę uprawnioną.
- Upoważnienie do reprezentowania (pełnomocnictwo) powinno być złożone w oryginale i podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji.
- Zamawiający zaleca, aby:
- wszystkie strony oferty oraz wymagane załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) były ponumerowane przez Oferenta,
- oferta wraz z załącznikami była zszyta lub oprawiona w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lub wycofania złożonej oferty przez Oferenta przed upływem terminu składania ofert, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o wycofaniu lub zmianie oferty. Oferty wycofane nie będą rozpatrywane.
- Oferent nie może dokonać zmiany oferty po upływie terminu jej składania.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent.
- Oferent nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.) nie mogą być udostępniane innym uczestnikom Konkursu. Oferent powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą by ogólnie udostępnione.
- Oferent jest związany złożoną ofertą przez 60 dni od upływu terminu do składania ofert.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy Limanowa przy ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B, 34-600 Limanowa najpóźniej do dnia 04 września 2020 roku do godziny 10.00
- Kopertę należy zaadresować w poniżej podany sposób: Urząd Gminy Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B, 34-600 Limanowa i opatrzyć napisem: OFERTA – „Konkurs na wybór brokera ubezpieczeniowego dla Gminy Limanowa”.
- Oferty złożone po terminie, zostaną zwrócone Oferentom bez rozpatrywania (otwierania).
- Przyjmowanie ofert konkursowych przez sekretariat Zamawiającego odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz 7.30 do 15.30.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 1B w dniu 04 września 2020r. o godz. 12.30.
- Otwarcie ofert jest jawne.
VIII. SPOSÓB WYBORU BROKERA
- Wyboru Brokera dokona Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Limanowa.
- Prowadzone postępowanie jest jawne jednak Komisja Konkursowa będzie wykonywała swoje czynności na posiedzeniach zamkniętych.
- Komisja Konkursowa bada czy Oferent przystępujący do Konkursu spełnia warunki formalne wymagane od Oferentów. Oferty niezgodne z treścią Regulaminu zostaną uznane za nieważne i odrzucone przez Komisję, z zastrzeżeniem pkt 4.
- W toku badania złożonych ofert Komisja Konkursowa może żądać udzielenia wyjaśnień, co do treści złożonej oferty oraz wezwać Oferentów, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a także wymaganych pełnomocnictw do ich uzupełnienia w terminie wyznaczonym w piśmie Zamawiającego.
- Oferty, które będą spełniały warunki określone w Regulaminie będą poddane ocenie, na podstawie kryteriów wyboru opisanych w rozdz. IX.
- W przypadku ofert z jednakową liczbą punktów, decyduje głos przewodniczącego Komisji Konkursowej.
- Z posiedzeń Komisji Konkursowej będzie sporządzony protokół.
- Komisja kończy prace związane z Konkursem z dniem podpisania umowy lub z dniem podjęcia przez Wójta Gminy decyzji o unieważnieniu Konkursu.
- Konkurs jest ważny choćby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca wymagania Regulaminu.
IX. KRYTERIA WYBORU
Opis kryteriów, którymi Komisja Konkursowa będzie się kierowała przy wyborze oferty wraz z podaniem punktacji dla każdego z kryterium:
Kryterium 1
Wysokość sumy gwarancyjnej w odniesieniu do wszystkich zdarzeń w ramach ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności brokerskiej (polisy nadwyżkowe):
- 1,88 mln € do 5 mln € - 3 pkt,
- 5,01 mln € do 10 mln € - 5 pkt,
- Powyżej 10mln € - 10 pkt,
Kryterium 2
Doświadczenie na rynku – nieprzerwany okres prowadzenia działalności brokerskiej na polskim rynku, liczony od roku otrzymania zezwolenia w pełnych latach (potwierdzone oświadczeniem oraz zezwoleniem organu nadzoru na prowadzenie działalności brokerskiej):
- od 5 do 9 lat - 3 pkt,
- 10 lat do 15 lat – 5 pkt,
- powyżej 15 lat - 10 pkt,
Kryterium 3
Liczba zatrudnionych przez Oferenta pracowników posiadających uprawnienia do wykonywania czynności brokerskich, legitymujących się egzaminem zdanym przed komisją egzaminacyjną dla brokerów ubezpieczeniowych reasekuracyjnych - wg stanu na dzień ogłoszenia Konkursu (potwierdzone wykazem osób):
- do 5 brokerów - 1 pkt,
- od 6 do 10 brokerów - 5 pkt,
- od 11do 15 brokerów - 8 pkt,
- powyżej 15 brokerów - 10 pkt.
Kryterium 4
Liczba postępowań, które Oferent przeprowadził w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których efektem był wybór ubezpieczyciela dla jednostek samorządu terytorialnego w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych (potwierdzone wykazem wraz z danymi adresowymi podmiotów na rzecz których przeprowadzone zostały postępowania)
- od 10 do 20 postępowań - 5 pkt,
- od 21 do 50 postępowań - 8 pkt,
- powyżej 50 postępowań - 10 pkt.
Kryterium 5
Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001
- wyłącznie w zakresie ubezpieczeń - 3 pkt,
- wyłącznie w zakresie likwidacji szkód - 5 pkt,
- wyłącznie w zakresie ubezpieczeń i likwidacji szkód - 10 pkt
Kryterium 6
Liczba obsługiwanych jednostek samorządu terytorialnego na dzień ogłoszenia Konkursu:
- od 10 do 25 jednostek samorządu terytorialnego - 1 pkt,
- od 26 do 50 jednostek samorządu terytorialnego - 5 pkt,
- powyżej 50 jednostek samorządu terytorialnego - 10 pkt
Kryterium 7
Liczba przeprowadzonych likwidacji szkód i roszczeń w 2019 roku za pośrednictwem brokera na rzecz jednostek samorządu terytorialnego:
a) do 500 szkód i roszczeń - 5 pkt,
b) od 500 do 2000 szkód i roszczeń - 8 pkt,
c) od 2001 do 5000 szkód i roszczeń – 10 pkt
c) powyżej 5000 postępowań - 20 pkt.
X. ZASTRZEŻENIA OGŁASZAJĄCEGO KONKURS
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych w ofercie informacji.
- Zamawiający podejmie współpracę z Oferentem, który uzyska w Konkursie największą ilość punktów, z zastrzeżeniem zapisu rozdz. VIII ust. 6 Regulaminu.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- dokonania zmiany warunków Konkursu, jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert, z możliwością jednoczesnego przedłużenia tego terminu,
- w uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Oferentów o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 45 dni,
- unieważnienia lub odstąpienia od Konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. W takim przypadku Oferentowi nie przysługuje zwrot kosztów przygotowania i złożenia oferty.
- Zamawiający jednocześnie informuje, że:
- nie będzie udzielał Oferentom innych niż ogólnie dostępnych informacji, związanych z funkcjonowaniem i działalnością Zamawiającego,
- oferta nie spełniająca warunków wymaganych w Regulaminie zostanie odrzucona,
- z tytułu odrzucenia oferty nie przysługują Oferentowi żadne roszczenia,
- Zamawiający nie zwraca Oferentowi dokumentów przedłożonych w ramach Konkursu;
- koszt przygotowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
- O wyniku Konkursu zostanie powiadomiony każdy z Oferentów biorących udział w Konkursie, a ogłoszenie o wyniku Konkursu zostanie umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Limanowa, w zakładce „Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.gminalimanowa.bip.gov.pl
- Informacja o wyniku postępowania, przesłana do Oferenta, którego oferta zostanie wybrana, zawierać będzie określenie miejsca i terminu podpisania umowy.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie pytania dotyczące postępowania konkursowego należy kierować pisemnie na adres Zamawiającego lub elektronicznie na adres [email protected] oraz [email protected] nie później niż do 5 dnia przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Regulaminu.
- Jeżeli w wyniku zmiany Regulaminu niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert, informując o tym fakcie na swojej stronie internetowej.
ZAŁĄCZNIKI DO REGULAMINU - poniżej:
1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w Konkursie
3. Załącznik nr 3 - Wykaz osób zatrudnionych u Oferenta
4. Załącznik nr 4 - Wykaz postępowań
5. Załącznik nr 5 - Wzór umowy
Wymienione załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
Liczba wyświetleń: 1713