Wszelkie prawa zastrzeżone
W dniach 22, 26, 27 lutego 2013 r. w Szkole Podstawowej w Nowym Rybiu zostały przeprowadzone zajęcia dla 20 dzieci z klas IV - VI w ramach projektu edukacyjnego "Podróż przez chemię, matematykę i fizykę". Zajęcia zorganizowano w ramach programu Polsko - Amerykańskiej Fundacji Wolności "Projektor - wolontariat studencki".
Ćwiczenia przeprowadziły studentki Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie: Paulina Smoter i Natalia Fiedorczuk, które pokazały dzieciom, że nauki ścisłe mogą być ciekawe i warto zgłębiać wiedzę z tych dziedzin. Na pierwszym spotkaniu uczniowie poznali tajniki wiedzy fizycznej. Pracowali w grupach wykonując ciekawe doświadczenia dotyczące: cieczy nie newtonowskich, mieszania się barw, samodzielnie mieli szansę przekonać się co pływa, a co tonie. Ponadto uczniowie grali na organach z rurek PCV i poznali działanie silniczka wykonanego z baterii. Kolejnego dnia dzieci wykonywały ćwiczenia chemiczno - biologiczne, na których badali pH mydła i środków czystości. Poznali właściwości chlorofilu oraz działanie kwasów na skorupkę jaj. Na ostatnim spotkaniu studentki pogłębiły wiedzę dzieci z dziedziny matematyki. Uczniowie rozwiązywali zagadki matematyczne i logiczne. Składali tangramy, makiety z brył, grali w "Bingo 1 z 10 matematyczne" oraz szyfry zdania i wyrazy na szachownicy Polibiusza.
Zajęcia prowadzone metodami gier, zabaw i doświadczeń sprawiły dzieciom mnóstwo radości, a także rozbudziły zainteresowania matematyką, chemią i fizyką. Następny projekt edukacyjny zaplanowano na maj 2013 r.
W dniach 22, 26, 27 lutego 2013 r. w Szkole Podstawowej w Nowym Rybiu zostały przeprowadzone zajęcia dla 20 dzieci z klas IV - VI w ramach projektu edukacyjnego "Podróż przez chemię, matematykę i fizykę". Zajęcia zorganizowano w ramach programu Polsko - Amerykańskiej Fundacji Wolności "Projektor - wolontariat studencki".
Ćwiczenia przeprowadziły studentki Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie: Paulina Smoter i Natalia Fiedorczuk, które pokazały dzieciom, że nauki ścisłe mogą być ciekawe i warto zgłębiać wiedzę z tych dziedzin. Na pierwszym spotkaniu uczniowie poznali tajniki wiedzy fizycznej. Pracowali w grupach wykonując ciekawe doświadczenia dotyczące: cieczy nie newtonowskich, mieszania się barw, samodzielnie mieli szansę przekonać się co pływa, a co tonie. Ponadto uczniowie grali na organach z rurek PCV i poznali działanie silniczka wykonanego z baterii. Kolejnego dnia dzieci wykonywały ćwiczenia chemiczno - biologiczne, na których badali pH mydła i środków czystości. Poznali właściwości chlorofilu oraz działanie kwasów na skorupkę jaj. Na ostatnim spotkaniu studentki pogłębiły wiedzę dzieci z dziedziny matematyki. Uczniowie rozwiązywali zagadki matematyczne i logiczne. Składali tangramy, makiety z brył, grali w "Bingo 1 z 10 matematyczne" oraz szyfry zdania i wyrazy na szachownicy Polibiusza.
Zajęcia prowadzone metodami gier, zabaw i doświadczeń sprawiły dzieciom mnóstwo radości, a także rozbudziły zainteresowania matematyką, chemią i fizyką. Następny projekt edukacyjny zaplanowano na maj 2013 r.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L.2016.119.1) informujemy, iż: